نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برای تحقق شعار امسال "مهار تورم و رشد تولید" باید یک مجموعه بهم پیوسته از کار، کارگر، کارفرما، عوامل دولتی، مراکز دانش‌بنیان و روان‌سازی امور تشکیل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رشد تولید نیازمند اقدام جدی و جهادی است تا آثار آن را امسال بیش از گذشته شاهد باشیم و تورم را هم باید با رشد تولید مهار کرد و نیازمندی‌های مردم را تولید و به وفور در اختیار آن‌ها قرار داد.

وی با گرامیداشت نهم اردی‌بهشت روز شورا، تصریح کرد: شورا در اسلام جایگاه قرآنی دارد و اینکه از نظرات افراد بهره‌گیری شود تا بتوان زمینه رشد جامعه را فراهم کرد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: شورا در نظام جمهوری اسلامی ایران جزو قانون اساسی قرار گرفته است و شورا‌ها در بالاترین تا پایین‌ترین عرصه‌ها، تصمیم‌گیرنده و نقش آفرین هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تبریک ۱۱ اردی‌بهشت روز کار و کارگر، تصریح کرد: این مناسبت از رویداد‌های مهم است و هم کار و هم کارگر در اسلام اهمیت بالایی دارد و بیکاری و تنبلی نکوهیده و مذموم است.

نکونام همچنین ۱۲ اردیبهشت روز معلم را گرامی داشت و گفت: معلم کار اساسی و کلیدی در تربیت نسل جوان و انسان سازی دارد و بزرگترین الگو برای معلمان، شهید مطهری است و این ضرورت به طور کامل محسوس است و می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

نکونام همچنین بر اجرایی شدن مصوبات سفر اول رییس‌جمهور به استان تاکید کرد و گفت: فاصله زیادی با سفر دوم رییس‌جمهور نداریم و لازمه بهره مندی از این سفر اجرایی شدن مصوبات سفر اول است و باید رشد مناسب طرح‌ها از جمله راه‌های مواصلاتی، آبرسانی، مسکن و طرح‌های فرهنگی به درجه مطلوبی برسد تا هم مدیران نمره قابل قبولی بگیرند و هم بتوان از ظرفیت سفر دوم استفاده کرد.

وی افزود: نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات و بیت‌المال نیز اهمیت بالایی دارد و مردم باید آثار این هزینه‌ها را ببینند و باید دستگاه‌های نظارتی بر هزینه کرد این اعتبارات نظارت جدی داشته باشند و مانع هزینه بی‌حاصل بیت‌المال شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار