امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امر حجاب از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌ویژه بانوان جامعه در مکان‌های عمومی باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و انقلابی، فعالیت گسترده‌ای در خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده است و برای استان هم مصوباتی با هدف عدالت‌محوری داشته است.

وی تاکید کرد: دولتمردان تلاش‌های صادقانه‌ای دارند و آینده مردم بسیار روشن و مطلوب است و دولت تلاش می‌کند تا مسئولان ضعیف را کنار بگذارد تا بتواند خدمات قابل‌توجهی به قشر‌های مختلف ارائه دهد.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: مردم ایران ۴۴ سال گذشته با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) روز قدس را گرامی‌داشتند و در برابر استکبار جهانی مقاومت کردند.


بیشتر بخوانید


نکونام، استکبار جهانی را روبه افول و اضمحلال و ایران را روبه رشد دانست و ادامه داد: امروز آمریکا قدرتی ندارد و جمهوری اسلامی قدرت خود را در منطقه پیدا کرده و به دست آورده است.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جابجایی قدرت در دنیا گفت: تمام جابهجایی‌ها در دنیا به‌علت محور بودن ایران و انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی موقعیت جهانی پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده و ارتش ایران مدافع فرهنگ دینی است و از سرزمین و مرز‌های کشور دفاع می‌کند.

نکونام، حجاب را از ضرورت‌های دینی دانست و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی موظفند حجاب کارکنان رعایت شود و نسبت به این موضوع پاسخ‌گو باشند و حجاب در مکان‌های عمومی هم باید رعایت شود که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌ویژه بانوان جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.