سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جدید بیش از یک هزار و ۲۷۰ نفر معتاد متجاهر در استان جمع‌آوری شدند.

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان و برخورد با مکان‌های پلاک قرمز استان کرمانشاه در آستانه نوروز امسال در دستور کار قرار گرفت که طی آن یک هزار و ۲۷۶ نفر جمع‌آوری شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در طرح مذکور ۲۷۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و بیش از یک هزار نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

گل‌آوری گفت: در حال حاضر یک هزار و ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر در چهار کمپ ترک اعتیاد استان کرمانشاه نگهداری می‌شوند.

وی افزود: در طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان و برخورد با مکان‌های پلاک قرمز استان کرمانشاه ۱۳ مکان پلمب و سه مکان نیز تخریب شدند.

گل‌آوری خاطرنشان کرد: به دنبال دستگیری ۴۳۶ نفرقاچاقچی و عرضه کننده مواد مخدر، ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد. 

وی عنوان کرد: روز گذشته مرحله نخست طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان و برخورد با مکان‌های پلاک قرمز در استان کرمانشاه به پایان رسید و مرحله دوم نیز از پایان اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اذعان کرد: طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر با اولویت محلات آلوده شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، هرسین، کنگاور و سنقر در اقصی نقاط استان کرمانشاه اجرا می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.