ریواده از معلمان به عنوان کانون محوری و اصلی "اولویت دارترین مساله کشور" نام برد و گفت: توجه به نظام حکمرانی در آموزش و پرورش از مولفه‌های اصلی در سند تحول بنیادین دولت است.

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مهمترین و اولویت دار‌ترین مساله کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری، علم و پژوهش و کانون اصلی آن معلمین هستند.

وی افزود: پاسخ دادن به مطالبات حوزه آموزش و پرورش که سال‌های متمادی بی پاسخ مانده بود، در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفت و به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

ریواده خاطر نشان کرد: کانون، سلول اصلی و پایه‌های تحقق و تبلور همدلی، وحدت و انسجام در سطح جامعه، در مدارس شکل خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تکریم علم و شناخت‌جایگاه علم و همچنین عمل به اسناد بالادستی در این حوزه نیازمند طراحی و عملیاتی کردن برنامه‌های ویژه در شورای آموزش و پرورش است که به خوبی در حال انجام بوده و اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار سمنان تصریح کرد: برنامه ریزی جامع در حوزه تکریم مقام معلم در طول هفته گرامیداشت مقام معلم سال جاری، در سطح استان به ویژه در سطح روستاها، تدوین و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری بر فصاسازی محیطی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان در راستای تکریم مقام معلم در هفته گرمیداشت این امر، تاکید کرد.

ریواده با بیان اینکه مردمی کردن امور در تمامی سطوح از جمله تجلیل و تکریم مقام معلم در دولت سیزدهم مورد توجه است، گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم به صورت مطلوب در سطح استان از جمله شهرستان ها، مناطق و روستا‌ها اجرایی و نشست خبری در این حوزه برگزار شود و مسائل و مباحث حوزه معلمان در راستای جهاد تبیین، مطرح، بررسی و پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان گفت: تشکیل کارگروه عملیاتی کردن شعار سال ذیل شورای آموزش و پرورش، با استفاده از ظرفیت موجود در سطح استان در حوزه دانش آموزی، آموزش‌های مهارتی و کاردانش، در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار