هیولای جدید بوگاتی معرفی شد

بوگاتی بولاید، هیولای سوپر اسپرت فرانسوی با ۱۵۷۸ اسب بخار قدرت معرفی شد.

شرکت بوگاتی به‌تازگی با انتشار تصاویری جدید از نسخه تولیدی بولاید پرده برداشت. این هیولای سوپر اسپرت فرانسوی ۱۵۷۸ اسب بخاری قرار است فقط در ۴۰ دستگاه به تولید برسد که قیمت هر دستگاه نیز حدود ۴.۳ میلیون دلار خواهد بود. همچنین اولین مدل‌های نسخه تولیدی این خودرو در سال آینده به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از نسخه تولیدی نهایی بوگاتی بولاید نشان می‌دهد این هایپرکار نسبت به مدل‌های اولیه خود تفاوت خاصی را تجربه نکرده است. البته به‌نظر می‌رسد طراحان تغییرات جزئی به‌خصوص در اسپویلر و ورودی‌های هوای بزرگ آن اعمال کردند. ضمن این‌که سایز ورودی هوای روی سقف نیز افزایش پیدا کرده است.

همچنین در نمای جانبی این خودرو نیز تغییر خاصی به‌چشم نمی‌خورد. بوگاتی بولاید در واقع یک نسخه بازطراحی شده از شیرون بوده که اکنون سیستم خنک‌کننده، گیربکس و سیستم تعلیق آن نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده است.

از آنجایی که عبور سریع از پیچ‌ها یکی از موارد حائز اهمیت هایپرکار‌های ویژه پیست محسوب می‌شود، بوگاتی نیز تمام قطعات این خودرو را مورد بررسی قرار داده که نتیجه این بررسی‌ها ارائه حداکثر پرفورمنس به‌همراه کاهش حداکثری وزن بوده است. بوگاتی بولاید با وزن ۱۴۵۱ کیلوگرمی خود به یک موتور W۱۶ کواد توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۷۸ اسب بخار را به تولید برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
این به چه دردی میخوره. چقدر و در کدوم مسیر ها میشه باهاش تردد کرد؟ اصلا ماشین تردد کردنه ؟ مگه اونجایی که این میخواد تردد کنن انسان دیگه ای زندگی نمیکنه؟ محدودیت سرعت نداره اونجا؟ اینقدر قدرت میخوادچیکار ؟ چیو میخواد حمل کنه که اینقدر قدرت لازم داره؟ چه کسی را و دقیقا کجا و چه مدتی ارضا میکنه؟ یعنی باید برای چه هدفی اینقدر هزینه کرد؟ با 4 میلیون دلار چند نفر گرسنه در هر کشوری تا چه مدت سیر میشن؟ چند تا مریض درمان میشن ؟ چند تا ادم میتونن ازدواج کنن؟ چند تا بچه چند سال میتونن تحصیل کنن؟ یعنی کسی که اینو میخره همه این کار ها رو قبلا کرده و اینقدر اضافه داره؟ بازم اصرافه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
نوشه جونشون. رقابتی کردن = پیشرفت . انحصاری کردن = عدم پیشرفت . بیرون کردن پژو و رنو از صنعت خودروسازی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط کوئیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دوهزارودویست وسی وشش میلیارد تومان!
Iran (Islamic Republic of)
پاشا
۰۹:۲۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
میشه نحوه محاسبه هم ذکر بفرمایید ؟ D:
دلارو چند حساب کردید ?؟ D:
1 میلیون دلار میشه با دلار 50تومنی ، 50میلیارد تومان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
200 میلیارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تومان ن.ریال.عددتو ب ریال کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
احتمالا طبق روش خودروساز ها محاسبه کرده ، همون طوری که مونتاژ ماشین چینی مثلا ۹۰۰ میلیونی اینجا یهو چند میلیارد فروخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
احتمالا با قیمت دلار سال آینده حساب کرده
آخرین اخبار