آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان گفت: برای من که مدال آسیایی نداشتم رقابت‌های قزاقستان فرصت خوبی بود که بتوانم به این مهم برسم.

سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روز‌های ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد که در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی که با قهرمانی در کشور مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده بود با نمایشی دور از انتظار در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آرش یوشیدا از ژاپن مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، محبی به گروه بازنده‌ها رفت، ولی در دیدار شانس مجدد نیز با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان مغلوب و حذف شد تا عملکرد ضعیفی در این دوره از رقابت‌ها داشته باشد.

بر همین اساس ارشک محبی درباره عملکردش در رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۳ آسیا، گفت: در اردو‌ها همه چیز خوب پیش رفته بود، اما در مسابقه آن چیزی اتفاق نیفتاد که برایش تمرین کرده بودیم و واقعاً برای من که مدال آسیایی نداشتم فرصت بسیار خوبی بود که در قزاقستان به این مهم برسم، ولی حیف شد و مدال را خیلی راحت از دست دادم.

وی تصریح کرد: واقعاً نمی‌دانم چرا اینطور شد. شرایط اردو و تمرین بد نبود و همه چیز راضی‌کننده بود، اما نمی‌دانم روز مسابقه چه اتفاقی افتاد که اکثر بچه‌ها آنطور که باید کشتی نگرفتند. همه به لحاظ بدنی کم آوردند.

قهرمان کشور درباره وضعیت خودش در چرخه انتخابی اظهار داشت: با توجه به شکست در مسابقات قهرمانی آسیا باید در جام تختی کشتی بگیرم، همه دوباره باید در جام تختی کشتی بگیریم و خودمان را ثابت کنیم.

محبی خاطرنشان کرد: بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، اگر در جام تختی اول شوم، انتخابی رو در رو با کامران قاسم پور دارم. در چرخه که اینطور نوشته شده بود و حالا باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

برچسب ها: ارشک محبی ، کشتی آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار