پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم از لحاظ فنی کفه ترازو به نفع آبی پوشان در بازی دربی سنگین است.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: قبلا  این بازی هم همانند سایر دیدار‌ها ۳ امتیاز داشت، اما اکنون این دربی ۶ امتیاز دارد و برنده اش برای قهرمانی با سپاهان می‌جنگد. همچنین لازمه این بازی هم تمرکز و استرس نداشتن است.  

او درباره برگ برنده بازی دربی گفت: آرامش و دوری از استرس فاکتور‌های مهم در بازی دربی هستند و هر تیمی این ۲ عامل را داشته باشد به طور حتم می‌تواند به موفقیت برسد.  

ورمزیار درباره شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم اکنون شرایط استقلال از لحاظ روحی و روانی بهتر است و علاوه بر این، از لحاظ فنی هم کفه ترازو به نفع آبی پوشان سنگین است. البته تیم پرسپولیس با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه‌ای همانند علیرضا بیرانوند، پورعلی گنجی، ولسیانی و کامیابی نیا خط دفاع خوبی دارد و از آن طرف هم تیم استقلال مهاجمان خلاقی در خط حمله دارد که تقابل بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله در جذابیت این بازی تاثیرگذار است.  

پیشکسوت استقلال درباره نتیجه دربی سرخابی‌ها گفت: من به عنوان یک استقلالی دوست دارم که تیمم این بازی را برد و شرایط خوب خود را حفظ کند، اما بازی سختی پیش رو دارد.  

او درباره اینکه کدامیک از بازیکنان می‌توانند در بازی دربی تاثیرگذار باشند، گفت: به نظرم روزبه چشمی می‌تواند به آرامش تیمی استقلال در این بازی کمک کند. امیدوارم محبی و قایدی هم در خط جلو استقلال هم مثمرثمر باشند.  

ورمزیار درباره اینکه نتیجه دربی در قهرمانی لیگ تاثیرگذار است، گفت: حتما این بازی تاثیرگذار است و تیمی که ببازد از قهرمانی دور می‌شود. به نظرم جنگ در میانه زمین مسابقه در بازی دربی تعیین کننده است. البته تیم سپاهان بازی‌های راحت تری برای قهرمانی دارد، اما برنده دربی هم می‌تواند نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشد.  

پیشکسوت استقلال درباره اینکه ۱۵ هزار بلیت برای بازی دربی فروخته شده است، گفت: این تعداد تماشاگر  بار روانی را از بازیکنان برمی دارد، اما از آن طرف هم می‌تواند شور و هیجان را کم کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
ماشاالله وزنه بردار هم که شدی خخخخخخ
آخرین اخبار