سید عباسی: بازی محتاطانه را در دربی شاهد نخواهیم بود/ تماشاگران را راه نمی دادند سنگین تر بودند

پیشکسوت فوتبال گفت: هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس به دنبال برد دربی هستند و بازی محتاطانه ارائه نمی‌دهند.

داود سیدعباسی پیشکسوت فوتبال درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد:  این بازی همیشه خاص و حساس است و اینکه می‌گویند یک بازی معمولی است و فقط سه امتیاز دارد حرف درستی نیست و خود کسانی که این حرف را می‌زنند هم می‌دانند حرف درستی بر زبان نمی‌آورند. این بازی همیشه خاص و حساس است و اکنون هم که در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار است حساسیت بیشتری خواهد داشت.

او درباره شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت گفت: شرایط ۲ تیم خوب است و در ۲ هفته گذشته برد‌های خوب و پرگلی کسب کردند و نشان می‌دهد آمادگی فنی و ذهنی بالایی برای این بازی دارند و می‌تواند به سطح فنی بازی کمک کند. از سوی دیگر اینکه مساوی به ضرر هر ۲ تیم است باعث می‌شود بازی محتاطانه‌ای را شاهد نباشیم و هر ۲ تیم می‌دانند برد می‌خواهند و در کنار اینکه سعی در نباختن دارند برای پیروزی تلاش می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی دربی گفت: من هیچ وقت دربی را پیش بینی نمی‌کنم، اما این بازی همانطور که گفتم شرایط خاصی دارد و فکر می‌کنم در نهایت برنده داشته باشد و نتیجه تساوی مد نظر هیچ کدام از ۲ تیم نیست و این نتیجه بیشتر به سپاهان در مسیر قهرمانی کمک خواهد کرد و امیدوارم این بازی برنده داشته باشد.

سیدعباسی درباره قضاوت دربی هم که بر عهده پیام حیدری گذاشته شده، عنوان کرد: واقعاً می‌گویم خدا به داد داور این بازی برسد. ضریب اشتباهات داوری در فوتبال ایران بالاست و برای جلوگیری از اعتراضات هم اقدامی صورت نمی‌گیرد و اعتراض به داوری در فوتبال ما خیلی زیاد است. از طرفی یک علاج این موضوع VAR است که در برابرش مقاومت می‌شود. خدا کند اتفاق بدی در بازی رخ ندهد و واقعاً پیام حیدری مسئولیت سنگینی را پذیرفته است.

او درباره حضور تنها ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی گفت: این بازی واقعاً بازی حساس و مهمی است و قطعاً کل ظرفیت ورزشگاه پر می‌شد. واقعاً نمی‌دانم چه فکری کردند فقط ۱۵ هزار بلیت برای فروش گذاشتند و با این وضعیت همین ۱۵ هزار نفر را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند سنگین‌تر بود. واقعاً جای تاسف دارد و این تصمیمات را درک نمی‌کنم.

پیشکسوت فوتبال در پایان درباره خاطره‌اش از دربی گفت: من هیچ وقت در دربی نباختم و تمام بازی‌هایی که داشتم برایم خاطره بود، اما گلی که در دربی ۵۶ زدم برایم خاطره انگیز‌ترین اتفاق دربی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بحث قهرمانی تیم خاصی نیست و اهل فوتبال و هوادار تیم خاصی نیستم اما امشب شبکه خبر در مورد بازی استقلال و پرسپولیس بحث بود ویکی از مهمانان برنامه حرفی زد که به شدت تنفر آمیز بود این آقا مثلا به جای اینکه بگه علاقه داریم به بازی خوب وجذاب فرمون که دوست ندارم بازی مساوی شود چرا که دران صورت احتمال قهرمانی تیمی غیر از این دوتا تیم هست یعنی مگر این دو تیم تخم دوزرده میذارن که تیم های دیگر نمیذارن بدهی هم که الی ماشاءالله بالا میارن و دولت باید پرداخت کنه
آخرین اخبار