بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دربی از حساسیت خاصی برخوردار است و حکم قهرمانی دارد.

علیرضا محمد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: این بازی حساسی است و  حکم قهرمانی دارد.   به نظرم هر تیمی که با تمرکز بالا بازی کند برنده می‌شود.  

او درباره شرایط تیم‌های پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی پایتخت گفت: هر ۲ تیم شرایط خوبی دارند و در اوج هستند. همچنین این ۲ تیم  هدفشان قهرمانی در لیگ برتر است و همین موضوع باعث می‌شود که برای برد به زمین مسابقه بیایند و بازی جذابی را شاهد باشیم.

محمد درباره اینکه بازی دربی همواره کسل کننده بوده است، بیان کرد: نه، در چند سال اخیر بازی‌های دربی کسل کننده نبوده است. به نظرم  برد در این بازی برای قهرمانی مهم است و بازی خوبی از آب در می‌آید و دیدار پرگلی می‌شود.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه ستاره دربی چه کسی است، گفت: علیرضا بیرانوند ستاره این بازی است. بیرانوند با عملکرد خوبش می‌تواند مانع گلزنی مهاجمان استقلال شود.  

او  درباره برگ برنده بازی دربی اظهار کرد: به نظرم همدلی، تعصب، یکپارچگی و تمرکز می‌تواند برگ برنده این بازی باشد.  

محمد درباره اینکه ۱۵ هزار بلیت برای بازی دربی سرخابی‌ها فروخته می‌شود، گفت: به نظرم حضور هواداران در این بازی تاثیرگذار است، اما به نظرم این تعداد بلیت کم است و بهتر بود همین تعداد هم نمی‌آمدند.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره توصیه اش به هواداران بیان کرد: توصیه ام به هواداران این است که فقط تیم خود را تشویق کنند و به حریف بی احترامی نکنند و امیدوارم بازی زیبایی از جانب ۲ تیم مشاهده کنند.  

او درباره بهترین خاطره اش از دربی سرخابی‌ها گفت:  بازی در دربی بهترین خاطره ام است و  علاوه بر این، توانستم عملکرد خوبی در این بازی‌ها از خود نشان بدهم.  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار