نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: مستقل ماندن حمیدیا و شاهدیه سبب ارائه خدمات بهتر به مردم این مناطق می‌شود.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) محله رحمت آباد شهر حمیدیا با مردم دیدار و مشکلات این منطقه را بررسی کرد.

حضور اتباع بیگانه و ناامنی این منطقه، بحث الحاق حمیدیا به شهر یزد، کیفیت پایین آب منطقه، مشکل فاضلاب، افت فشار آب، راه اندازی قنات حمیدیا، کمبود سرانه آموزشی در این منطقه و مشکلات فرهنگی از جمله مشکلات اصلی مطرح شده از سوی هیات امنای مسجد صاحب الزمان (عج)، معتمدین محل و مردم شهر حمیدیا در این نشست بود.

جوکار در این دیدار مردمی در خصوص مطالبه مردم حمیدیا جهت مستقل بودن، گفت: اعتقاد دارم شهر‌های حمیدیا و شا‌هدیه باید مستقل بمانند و اگر این شهر‌ها به شهر یزد الحاق شوند خدمات بهتری به مردم صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر و در مجلس ادامه داد: پس از این همه سال‌های خدمت به مردم به این تجربه دست یافته ایم که در شهرداری مستقل و شورای شهر مستقل امورات و ارائه خدمات به مردم بهتر انجام می‌شود.

جوکار افزود: هر چه در حوزه تقسیمات کشوری محدوده تقسیمات کوچک‌تر باشد، واحد‌های اداری و خدماتی در آن منطقه بهتر می‌توانند فعالیت‌های خود را پیگیری کنند.

او گفت: همین که تاکنون استقلال شهرداری و شورای شهر حمیدیا به ویژه در دو دوره انتخابات گذشته حفظ شده خود یک امتیاز است، اما باید پیگیر ثبات این استقلال باشیم و این پیگیری را نیز انجام خواهیم داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این رابطه باید با کمک استاندار یزد طرحی از سوی استانداری آماده و به وزارت کشور ا‌رجاع شود و ما نیز در کمیسیون مجلس و کمیسیون سیاسی دولت این طرح را پیگیری کنیم تا در نهایت در هیئت دولت به تصویب برسد.

نماینده مردم در پایان سخنان خود در این دیدار مردمی تاکید کرد: دو نفر از افراد معتمد این منطقه باید پیگیر مصوبات باشند که اجرایی شود و تصویب مصوبات به تنهایی کافی نیست بلکه پیگیری آن تا حصول نتیجه باید با جدیت دنبال شود و اگر مسئول یا دستگاهی همراهی نکرد، اطلاع دهید تا از دستگاه مربوطه مطالبه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار