امام جمعه موقت اصفهان گفت: اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است، دشمنان این اسلام را درک نمی‌کنند و بنا به اولویت‌های خود تعریف می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالگرد تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: دشمنان اسلام سه موضوع ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه را در نظام جمهوری اسلامی بر نتابیدند، اما باید گفت اسلام بدون ولایت، اسلام آمریکایی است و دشمنان این اسلام را درک نمی‌کنند.


او با یادآوری اینکه سپاه از زمان تشکیل تاکنون در خدمت انقلاب اسلامی بوده، گفت: رهبر انقلاب در جمع فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح بیان کردند به هیچ حدی از استحکام و پیشرفت قانع نباشید و بدون توقف جلو بروید، زیرا اگر ما بخوابیم، دشمن بیدار است.

امام جمعه موقت اصفهان به بیانات رهبر انقلاب در جمع تشکل‌های دانشجویی هم اشاره و اضافه کرد: به فرموده ایشان، راه روشن است و مسیر را باید با جدیت، آرمان‌خواهی، امید و عقلانیت دنبال کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با تبریک عید سعید فطر، تعیین زکات فطره را از برنامه‌های ظریف دین اسلام برای رفع گرفتاری نیازمندان دانست و گفت: در کشور اگر حدود ۷٠ میلیون نفر واجد شرایط پرداخت فطریه باشند، در یک شب با فرمان الهی حدود ۴٠٠ میلیارد تومان پول به جامعه تزریق می‌شود؛ در کدام آیینی چنین موردی را سراغ دارید؟ اگر این مبالغ درست مدیریت شود، حرکت قابل توجهی شکل می‌گیرد.

او به ثمره راهپیمایی‌های روز قدس هم اشاره و بیان کرد: دیدیم که صهیونیست‌ها از ورود به مسجدالاقصی منع شدند که نشانی از اضمحلال دشمنان دارد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اثر دیگر این حضور وحدت و انسجام میان کشور‌های اسلامی و رابطه سرد سوریه و عربستان هم در حال ترمیم است و این موارد همگی آثار انقلاب اسلامی است و باید از دولت سیزدهم نیز تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.