امام جمعه شهرستان دماوند گفت: ولایت پذیری و حفظ جایگاه ولایت فقیه توسط ملت ایران موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناتوانی دشمنان در رسیدن به اهدافشان شده است.

حجت الاسلام "محمد علاءالدینی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تاكیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار كارگزاران و مسئولان نظام در خصوص توجه به آرمانگرائی توأم با واقع بینی برای رسیدن به موفق و گذشتن از گذرگاه های سخت، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار با فرمایشات گهربار خود، باری دیگر نقشه ها و سناریوهای دشمن را، نقش بر آب کردند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه امروزه ایران به جایگاه رفیعی از توانمندی و موفقیت دست یافته است، خاطرنشان کرد: دشمن باری دیگر با توطئه ای جدید به صحنه آمده تا اعلام کند واقعیت ها تغییر یافته است که اگر چه حق با آنان باشد ولی این تغییرات به نفع ایران و به ضرر دشمن است و هیچگاه فشار های دشمن موجب تجدید نظر در محاسبات ایران نمی شود.

علاءالدینی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص ظرفیت و توانایی های عظیم ملت ایران به واسطه عبوری موفقیت آمیز از همه چالش ها، بیان داشت: امروز سوال مردم ایران این است که اگر غرب دارای قدرت و ملت ایران دارای موقعیتی ضعیف است پس چرا توانمندی ها خود را با تحریم و میز مذاکره به میدان آورده اید؟

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن دستش از هر گونه اقدامی بر علیه ایران خالی است چراکه از موفقیت ها و توانمندی های ایران در بخش های علمی، پزشکی، صنعتی و حتی اعتقادی آگاه است و می داند ملت ایران همواره با اتحاد و همدلی در صحنه حضور دارد.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه امروز هدف دشمنان انقلاب و اسلام ایجاد خطا و لغزش در بین مردم و مسئولان است، افزود: دشمن سعی دارد با واقعیت سازی و واقعیت نمایی، افکار، اندیشه ها و برنامه های مسئولان و مردم را دچار خطا کند که اگر دچار این گونه واقعیت نمایی ها شویم راه را اشتباه خواهیم رفت.

وی ادامه داد: اگرچه تحریم های دشمن بر علیه ایران روز به روز افزایش می یابد و به طبع آن مشکلات اقتصادی بیشتر می شود ولی در کنار تمامی این اتفاقات آنچه بسیار مورد توجه است، آگاهی بیشتر مسئولان در کنترل شرایط و اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر این تحریم ها است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.