تولیدکنندگان و صنعتگران آذربایجان شرقی در ضیافت افطاری استاندار، حمایت ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام استان را عهده دار شدند.

در مراسمی که به میزبانی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، جمعی از صاحبان صنایع و خیرین استان حمایت معنوی خود را از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد را اعلام کرده و هر کدام متعهد شدند ماهیانه برای هر فرزند معنوی مبلغ یک میلیون ریال واریز کنند.

جشن گلریزان با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از فعالان اقتصادی و خیران استان در استانداری برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی و خیرخواهانه اعلام کردند که در حمایت از اقشار نیازمند پیشگام هستند.

عابدین خرم افزود: صنعتگران و تولیدکنندگان به عنوان خیران استان در هر جا که مشکلی بوده، آستین بالا زده و وارد میدان شده اند، بدون شک ورود این بزرگان در حوزه حمایت از ایتام، نویدبخش حل مشکلات جامعه در این ارتباط خواهد بود.

او گفت: هر چند کمیته امداد در زمینه تحصیل و تامین مسکن ایتام کمک‌ای ارزشمندی می‌کند، اما خدمت رسانی بهتر به این عزیزان در سایه مشارکت خیران عزیز میسر است.

اوگفت: دست زدن به کار‌های خیر از ویژگی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان و تجار تبریز است، حمایت از اقشار نیازمند به یک فرهنگ والا در آذربایجان شرقی و دیگر مناطق کشور تبدیل شده است، امیدوارم با مشارکت شما در طرح محسنین، این بنای خیر و نوع دوستانه را بیشتر تقویت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های خیرخواهانه صنعتگران، گفت: این فرزندان سرمایه‌های کشور هستند و حمایت مادی و معنوی از این عزیزان سرمایه‌گذاری برای کشور است.

ملامهدی خاطر نشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت رسالت اصلی کمیته امداد بوده و سال گذشته ۲۵ هزار و ۳۰۰ شغل برای مددجویان ایجاد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.