مدیرعامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت:خیران تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای آموزشی دانشگاه کاشان هزینه کرده اند که برای تکمیل آن به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی محمد الماسی مدیرعامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال کمک برای ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه از جمله برای ایجاد صندوق کارآفرینی، مرکز تحقیقات علوم و قرآن و حدیث و شروع طرح تصفیه خانه آب و فاضلاب دانشگاه هزینه می‌شود.

او به ساخت ۳۰ هزار متر مربع فضای آموزشی با مشارک خیران در دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هم بیش از ۲۱ هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، خدماتی و رفاهی شامل دانشکده فنی، مرکز مشاوره درمانی و آزمایشگاه بیوتکنولوژی و خوابگاه با پیشرفت بیش از ۵۰ در صد در این دانشگاه در حال ساخت است.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: برای اجرای این طرح‌ها خیران تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده اند و برای تکمیل آن به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

الماسی افزود: خیران ساخت دانشکده فنی را نیز آغاز کرده اند و این دانشکده با داشتن ۱۳ هزار متر مربع فضای آموزشی و کارگاهی در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

او تعداد خیران دانشگاه ساز در کاشان را ۵۰ نفر بیان کرد و گفت: دانشگاه کاشان در جذب خیران توانسته است رتبه نخست کشور را کسب کند.

مدیرعامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان همچنین افزود: خیران به جزء ساخت فضا‌های اموزشی نقش بسزایی در توسعه امور پژوهشی این دانشگاه شامل بنیاد کتاب مطهر، بنیاد نخبگان سعیدی، صندوق قرض الحسنه فاطمه الزهراء داشته اند.
در دانشگاه کاشان بیش از ۹ هزار دانشجو در ۲۲۰ رشته و ۱۲ دانشکده و پژوهشکده مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: فضای آموزشی ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار