مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از احداث 9 باشگاه فرهنگیان در شهرهای مختلف استان خبر داد.

احداث 9 باشگاه فرهنگیان در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ،در مراسم شروع عملیات احداث باشگاه فرهنگیان ملکان گفت: تعدادی از این مراکز امسال وتعدادی دیگر در سال 98 به بهره برداری خواهند رسید .


وی افزود: با وجود محدویت منابع مالی در زمینه احداث اماکن خدماتی ورفاهی این باشگاهها با کمک خیران و منابع داخلی اداره کل آموزش وپرورش استان احداث می شود .


مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:مجموع اعتبار برای احداث این باشگاهها بیش از 9 میلیارد تومان است که خدمات رفاهی ،تفریحی به فرهنگیان ارائه خواهد داد.


پاشایی همچنین از افزایش روبه رشد میزان کمک خیران مدرسه ساز استان برای احداث مدرسه خبر داد و افزود:مجموع تعهد خیران در سال تحصیلی 96-97بیش از 7میلیارد رتومان است که بیش از دو برابر اعتبارات دولتی است .


نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز توجه جدی به اردوگاه دانش آموزی علی بن ابی طالب این شهرستان را خواستار شد و گفت: متاسفانه ساختمان های متعدد این اردگاه در حال خراب شدن است.


سلمان خدادادی افزود: این اردوگاه بیش از 16هکتار وسعت دارد که نبود آب ،نبود چارت سازمانی برای حفاظت و نگهبانی موجب شده است درختان آن بخشکند و تمامی سیم های برق نیز دزدیده شود.


عملیات احداث باشگاه فرهنگیان ملکان در زمینی به مساحت 1800متر مربع و با زیربنای هزار متر مربع ، با اعتبار 1 میلیارد تومان آغاز شد.

 

انتهای پیام/

 

احداث 9 باشگاه فرهنگیان در آذربایجان شرقی

برچسب ها: خیران ، آموزش وپرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.