استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش جهادی و اهتمام دولت سیزدهم، کشور را از بسیاری از بحران‌های داخلی و خارجی عبور داد.

غلامعلی حیدری در جمع ایثارگران شهرستان فارسان تاکید کرد: دولت سیزدهم برای راهسازی، کشاورزی، گردشگری، بهداشت، سلامت و ورزش چهارمحال و بختیاری اقدامات تاثیرگذاری انجام داده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای مهار شیوع ویروس کرونا تلاش‌های چشمگیری انجام داد که در کاهش شیوع این ویروس تاثیرگذار بود.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم کسری بودجه، تورم، کمبود کالا‌های اساسی، خالی بودن انبار‌های کشور وجود داشت.

حیدری به اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: عضویت ایران در سازمان شانگهای، فروش چندبرابری نفت، سفر رییس‌جمهور به چین و روسیه اتفاق خوبی بود که در تسریع روند توسعه کشور و چهارمحال و بختیاری تاثیرگذار است.

وی افزود: سفر رییس‌جمهور و هیأت دولت به استان‌ها باعث تمرکز بر داشته‌های استان‌ها شد و مقرر است برای برنامه‌های ۱۴۰۲ از ظرفیت بخش‌های مختلف استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت هُلدینگ‌ها و شرکت‌های دولتی مهم جزو هدف‌گذاری‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

حیدری یادآور شد: دولت سیزدهم برای عملیاتی شدن بزرگ‌ترین طرح انتقال و تامین آب آشامیدنی چهارمحال و بختیاری اقدام شایسته‌ای کرد.

وی به مجاهدت رزمندگان کشور در سال‌های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود تاکتیک‌ها و جنگ روانی دشمن، اما با تلاش رزمندگان ایرانی اقدامات اساسی علیه بعثی‌ها انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس از روحیه، قدرت تطبیق و رشادت بالا و قابل‌توجهی برخوردار بودند و شرایط سخت را برای انجام عملیات مختلف تحمل می‌کردند.

حیدری تصریح کرد: جنگ ترکیبی، اقتصادی، روانی و رسانه‌ای استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: باید به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر این جنگ‌ها ایستادگی کنیم تا به موفقیت برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار