استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت استان در سفر رییس‌جمهور، گفت: بخش قابل توجهی از این اعتبار در حال جذب است و این مهم موجب ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان خواهد شد.

 غلامعلی حیدری در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: کمک به ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت و تقویت وضعیت بهداشت و درمان در استان در اولویت کاری استان قرار دارد و در این میان می‌طلبد نخبگان و استادان دانشگاه نیز مسئولان را در این خصوص همراهی و یاری دهند.

وی ادامه داد: ایجاد شهرک سلامت مطالبه نخبگان و فعالان حوزه سلامت است که از این طرح استقبال کرده و می‌توان از ظرفیت مولدسازی و تهاتر اعتبار، این طرح را راه‌اندازی و سایر طرح‌های نیمه‌تمام دانشگاه را تکمیل کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر جلب همکاری و ظرفیت خیرین حوزه سلامت، تصریح کرد: با ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت، روند رشد و توسعه استان نیز شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

حیدری، مصوبات سفر رییس‌جمهور را سند توسعه و پیشرفت استان دانست و گفت: علاوه‌بر آن مصوبات خاص و ویژه‌ای برای استان از سوی هیات دولت تصویب شده که نقش مهمی در پیشبرد بهتر امور استان داشته است که شامل تصویب سند توسعه کوهرنگ، پایدارسازی روستای افسرآباد، اعتبار بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله و سیل بوده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: دولت سیزدهم در عرصه داخلی و خارجی نیز به دستاورد‌های و توفیقات بسیاری رسیده است که می‌طلبد با تبیین این دستاورد‌ها به ویژه از سوی نخبگان و فعالان دانشگاهی در تقویت اعتماد عمومی گام‌های موثری برداشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری به نقش نخبگان دانشگاهی در پیشبرد بهتر امور اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود نخبگان و استادان دانشگاه با ارائه مشورت و پیشنهاد مدیران اجرایی را در اجرای برنامه‌ها یاری دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۶:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
استاندار و نمایندگان عزیز برای ساخت شهرکهای سلامت و شهرهای توریسم سلامت در استان گردشگر پذیر و توریستیمان دست بکار شوید و رتبه استان را در سلامت و گردشگری سلامت بالا ببرید
Yjcپخش کن این یک پیشنهاد است
آخرین اخبار