استاندار قزوین گفت: توجه به سلامت در مجموعه بنیاد مسکن به ویژه در الحاق زمین به بافت روستا‌های با زمین ارزشمند از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: سلامت در مجموعه بنیاد مسکن به ویژه در مباحث الحاق زمین به بافت روستا‌های با زمین ارزشمند از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع مورد تاکید مجموعه مدیریتی استان است.

اعلایی افزود: در زمینه مباحث الحاقی به بافت روستا‌ها و تعریف طرح هادی در روستا‌های خالی از سکنه، نگرانی‌هایی وجود داشته و گزارش‌های خوبی به ویژه در مناطقی که ظرفیت‌های گردشگری داشتند، نمی‌رسید که باید در این حوزه کار ویژه‌ای انجام داد.

وی با بیان اینکه باید با سوء جریان‌های احتمالی زمین خواری در مناطق روستایی با قاطعیت برخورد شود، گفت: برنامه دولت سیزدهم در کنار تند شدن آهنگ تعالی و پیشرفت، سلامت و صیانت از منافع مردم و بیت المال است و در این زمینه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در حوزه‌های مأموریتی خود بیشتر تمرکز کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در تمامی مناطق جغرافیایی استان قزوین مزیت‌های متعددی وجود دارد که همین موضوع می‌تواند افراد را در معرض طمع و زمینه ساز سوء جریانات قرار بدهد که موضوع بسیار مهمی است و شائبه‌ای که در ذهن مردم و مجموعه‌های نظارتی در خصوص مسائل زمین در بعضی روستا‌ها ایجاد شده، باید برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار