استاندار قزوین گفت: مقاومت و پافشاری بر ارزش‌های الهی بهترین و اثرگذارترین روش برای تقابل با زورگویان و مستکبران و از پای درآوردن آنهاست.

محمدمهدی اعلایی استاندار  در آیین رژه نیرو‌های مسلح در قزوین به مناسبت روز ارتش افزود: به برکت مقاومت و تکیه بر آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود، امروز ملت، نظام و نیرو‌های مسلح ما در اوج عزت و اقتدار قرار دارند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه دفاعی و با بیان اینکه بسیاری از وعده‌های ابتدای انقلاب امروز جامه عمل به پوشیده اند، اظهارکرد: روزگاری از باید "باشیم" سخن می‌گفتیم، اما حالا با رسیدن به اهداف و تحقق آن‌ها از "هستیم" حرف می‌زنیم.

استاندار قزوین ادامه داد: میهن اسلامی عزیز ما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر قدرت درون زا و دستیابی به استقلال و آزادی از وابستگی به خارج در بسیاری از عرصه‌ها رهایی یافته تا جایی که امروز در مرز‌های تبدیل شدن به یک ابر قدرت قرار گرفته است.

اعلایی خاطرنشان کرد: ملت ما به دنیا نشان داد با پافشاری به آرمان‌های الهی و با اخلاص و مقاومت در برابر مستکبران می‌توان به اوج اقتدار و عزت دست یافت.

وی ادامه داد: به گواهی تاریخ و وعده‌های صادق الهی فرعون ها، نمرود‌ها و همه مستکبران و ظالمان در اوج قدرت در مقابل مخلصان و اتکا کنندگان به قدرت لایزال الهی محکوم به شکست و نابودی هستند.

استاندار قزوین با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با تکیه بر آرمان‌ها و پافشاری به اصول خود بدون شک در آینده تاثیرگذاری ژرف تری را در جهان از خود به نمایش خواهند گذاشت، یادآور شد: در این بین نقش نیرو‌های مسلح از جمله ارتش قهرمان در افزایش اقتدار میهن اسلامی و کمک به پیشبرد اهداف انقلاب و نظام قابل توجه خواهد بود.

اعلایی خاطرنشان کرد: ارتش قهرمان ایران همچون گذشته پرافتخار خود، در آینده نیز درخشش و اثرگذاری خود را در حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی حفظ خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار