فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی با فرزندان متعهد و شجاع خود با اقتدار و افتخار آماده جانفشانی و صیانت از مرز‌ها و تامین امنیت کشور است.

امیرسرتیپ حسین محمد شفیعی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور اعلایی استاندار، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، سردار آتانی فرمانده سپاه استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف مردم در مقابل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد،گفت: یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و در مسیر آرمان‌های شهدا همچون گذشته مردانه ایستاده ایم. 

شفیعی تصریح کرد: با تدبیر امام راحل ۲۹ فروردین بنام روز ارتش تعیین شد و با این حرکت پشتیبانی بنیانگذار جمهوری اسلامی اعلام شد و و موجب اعتماد مردم و تقویت روحیه ارتش شد.

وی افزود: ارتش از ابتدای انقلاب به رسالت سنگین خود عمل کرد و از حدود و ثغور میهن اسلامی دفاع کرده و خواهد کرد.

شفیعی تصریح کرد: ارتش در عملیات دفاع مقدس مردانه جنگید و پاسخ اعتماد امام را داد و تحسین همه را برانگیخت. 

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: دوران دفاع مقدس فرصتی برای تقویت اقتدار ارتش و کسب تحربه‌ای سنگین و پیروزی‌هایی پر افتخار شد. 

وی یادآورشد: ارتش با شعار ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش را بخوبی پاسخ داد و با درک مسئولیت اجتماعی در مشکلات و حوادث غیر مترقبه و کرونا در کنار ملت حاضر شد و خدمت رسانی کرد.

امیر شفیعی بیان کرد: ارتش با چهار ناوگروه در هر جا که فرمانده کل قوا فرمان دهند حاضر شده و به ماموریت‌های خود عمل می‌کند و امروز همه مرز‌ها رصد می‌شود و هیچ دشمنی نمی‌تواند به سرحدات کشور تعدی و تجاوز کند. 

وی گفت: با ساخت و تولید و بازسازی تجهیزات نظامی در عرصه خودکفایی نیز وارد میدان شده ایم و وابستگی به خارج از مرز‌ها نداریم. 

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش تا آخرین قطره خون خود برای تامین و حفظ اقتدار کشور در صحنه است و اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به کشور و امنیت مردم وارد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.