مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر دفترچه بیمه سلامت برای تمام شهروندان فاقد بیمه به صورت رایگان صادر و بیمه شدگان قادرند از مزایای درمانی آن استفاده کنند.

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند می‌توانند با در دست داشتن کد ملی و داشتن یک شماره تلفن همراه با مراجعه به ۳۱ دفتر پیشخوان که ۹ دفتر آن در شهر کرمانشاه قرار دارد در کمترین زمان ممکن دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت کنند.

وی اضافه کرد: یکی از آرمان‌ها و ارزش‌های نهایی نظام این است که هموطنان در زمان بیماری و مریضی به فرموده مقام معظم رهبری هیچ دغدغه‌ای برای هزینه درمانی نداشته باشند از اینرو در همین راستا دولت سیزدهم خدمات درمانی فوق العاده‌ای را در بحث پوشش رایگان بیماران صعب العلاج، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و دیگر اقشار جامعه و هرکسی که بیمه درمانی ندارد را در دستور کار قرار داده که در دنیا این خدمات پزشکی و درمانی بی نظیر است.

تحویلیان ادامه داد: هم اکنون یک میلیون و ۳۲۹ هزار نفر از جمعیت استان کرمانشاه در قالب پنج صندوق بیمه سلامت همگانی، روستاییان، کارکنان دولت، سایر اقشار و ایرانیان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که این تعداد ۶۳.۵ درصد از جمعیت کل استان را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه یادآور شد: به منظور رفاه بیمه شدگان و دسترسی سریع و آسان به خدمات تشخیصی درمانی با هزار و ۲۶۲ مرکز درمانی در سطح استان اعم از پزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص، دندانپزشک، داروخانه و مراکز پاراکلینیک، فیزیوتراپی ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی روستایی عقد قرارداد همکاری منعقد شده و پرداخت صورتحساب‌های ارسالی به تمامی موسسات درمانی انجام می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۶:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
یک قرون نمی ارزه نون دونی شد برای یه عده
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۶:۳۴ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
یک قرون نمی ارزه نون دونی شد برای یه عده