سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سازمان ملی زمین در خصوص الحاق اراضی و ساخت واحدهای مسکونی تمامی توان خود را به کار خواهد گرفت.

ارسلان مالکی  گفت:  در حال حاضر  روند تخصیص و الحاق اراضی در شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است  تا از این طریق شاهد اجرایی شدن توسعه افقی شهرها و ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب خانه های حیاط دار و ویلایی باشیم.

به  گفته سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن و  الحاق اراضی  با سرعت در حال اجراست،  و تمامی توان خود را به کار گرفته  ایم تا اراضی مورد نیاز برای متقاضیانی که هنوز تامین پروژه نشده‌اند را اجرایی و پروژه برای آنها تعریف کنیم.

او تاکید کرد: تمام ارکان وزارت راه و شهرسازی آمادگی کامل برای حل هر مشکلی در بحث اجرای طرح نهضت ملی در استان‌ها را دارند.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص هزینه تاسیسات زیربنایی اعلام کرد:  این را در نظر بگیریم که این هزینه بسیار زیاد است و یک دستگاه از تامین آن بر نمی‌آید. باید با فکر و بررسی از تجربه و مدل مسکن مهر در این بخش هم استفاده کنیم.

مالکی ادامه داد: ساخت مسکن به شکل ویلایی یکی از اصلی ترین برنامه های ما است و در شهرهای که اراضی در آنها وجود دارد اولویت ساخت واحدهای به شکل ویلایی و یک طبقه است.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال با توجه به شعار سال در خصوص رشد تولید و مهار تورم هم در حوزه مسکن سازمان ملی زمین و مسکن سعی بر اتمام و بسته شدن پرونده مسکن مهر در شهرهای مختلف را اجرایی خواهد کرد و از سوی دیگر با تامین اراضی در شهرهای مختلف روند توسعه افقی شهرها را به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن خواهد رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار