کریمی: حمایت خوبی از سمت دولت به استقلال شد/ دربی را ۳ بر صفر برنده می‌شویم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در جلسات برگزار شده حمایت خوبی را دریافت کرده ایم و امیدواریم شرمنده هواداران نشویم.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: جلسه‌مان با مدیران بانک شهر برگزار و مدارک لازم شامل نامه از وزیر ورزش تحویل بانک شد.

او ادامه داد: قرار شده امروز جلسه هیئت مدیره بانک شهر برگزار شود تا درخصوص کمک مالی به باشگاه استقلال برای حل و فصل پرونده‌ها از جمله استراماچونی تصمیم‌گیری شود. مشاوران باشگاه در اصل برای استقلال مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می‌شد الان این مشکلات را نداشتیم.

کریمی در خصوص پرداخت نشدن مبلغ بدهی استراماچونی از سوی همراه اول گفت: علت عدم پرداخت همراه اول به ما این است که می‌گویند با ما قرارداد ندارند.

کریمی در خصوص پرداخت مطالبات ساپینتو گفت: با اینکه به ساپینتو بدهکاریم و می‌تواند فسخ کند ولی ایستاده و هیچ بحث مالی نکرده است. اگر قسمت شد قرارداد ساپینتو را تمدید می‌کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم چنین مربی با تعصبی را حفظ کنیم و جزو اولویت‌هایمان است.

سرپرست مدیرعاملی استقلال بیان کرد: تا ۲۱ خرداد مشخص می‌شود که استقلال از آسیا حذف شده یا نه. از نگاه حقوقی باشگاه ما استقلال هنوز حذف نشده، ولی به عقیده بعضی عزیران حذف استقلال قطعی است. امروز قربان‌زاده طرحی داد و اعلام کرد که مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل می‌شود.

او ادامه داد: در دولت قبل اگر طلب استراماچونی پرداخت می‌شد با ۴۰۰ هزارتا جمع می‌شد. هر روز که تاخیر در پرداخت داشته باشیم ۵ درصد جریمه می‌شویم. کریمی درباره پرداخت بدهی باشگاه استقلال به باشگاه شباب الاهلی امارات توضیح داد: هر ماه که بدهی شباب الاهلی را ندهیم ده درصد جریمه می‌شویم. او درباره پیش بینی نتیجه بازی دربی گفت: فکر می کنم استقلال با نتیجه سه بر صفر پرسپولیس را شکست خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لاجوردی
۱۴:۴۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
لونک را باید پهن کنیم توی آفتاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
حتما ، از خواب بیدار شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
البته باحمایت دولت و وزارت ورزش و کمیته داوران!!!
Iran (Islamic Republic of)
یک لنگی
۱۴:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
تا کور وکر شود تا کسی نتوان ببیند و بشنود .
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۰:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
آقای سرپرست این چه پیش بینی است ؟؟؟
آقایان داداش زاده و قاسم پور دوباره ، ادعای تبانی پیش از بازی را می کنند!!!
آخرین اخبار