از ابتدای فصل تا کنون بازیکنان زیادی از تیم ذوب‌آهن مصدوم شده اند.

حبیب فرعباسی جدیدترین بازیکن مصدوم تیم ذوب‌آهن است که بعد از برخورد شدیدی که در بازی با نفت مسجدسلیمان با زمین داشت، دچار شکستگی از ناحیه آرنج شد تا بازی‌های این فصل لیگ برتر را از دست بدهد.

او، اما اولین مصدومی نیست که در این فصل از میادین ذوب‌آهن دور شده است. در هفته دوم لیگ برتر، به فاصله دو دقیقه تا آخر بازی، محمد قریشی و سعید باقرپسند به شدت مصدوم شدند.

مصدومیت آن‌ها به دلیل برخوردی بود که داشتند و باقرپسند با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا خیلی زود فصل را از دست بدهد. قریشی نیز چند هفته از میادین دور بود.

مسعود ابراهیم‌زاده کاپیتان تیم ذوب‌آهن نیز در دیدار ملوان و استادیوم سن سیروس با بازیکن حریف برخورد داشت و مصدوم شد تا او هم دچار پارگی رباط صلیبی شود و فصل برای او به پایان برسد.

امیرحسین صدقی مدافع تیم ذوب‌آهن نیز به دلیل برخورد شدیدی که با سیدمحمد حسینی داشت دچار مصدومیت شد و به بیمارستان رفت تا از ترکیب تیمش خارج شود.

این در حالی است که آرمان اکوان هم در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم شد تا به تعویضی اجباری مهدی تارتار تبدیل شود.

برای بازی با استقلال هم ذوب‌آهن مصدوم داشت و محمدرضا سلیمانی پیش از این بازی دچار آسیب‌دیدگی شد تا مهدی تارتار مهاجم تیمش را در بازی استقلال نداشته باشد.

سجاد آشوری در نیم فصل اول به طوری دچار آسیب‌دیدگی شد که برای چند هفته در ترکیب نبود و حالا کم کم آماده بازگشت به زمین شده است. غیبت او همزمان با باقرپسند کار مهدی تارتار را بسیار سخت کرد.

البته ذوب‌آهن مصدومان دیگری هم داشت، اما این بازیکنان تعداد بازی‌های بیشتری را از دست دادند تا تارتار دائم مجبور به تغییر در ترکیب تیمش شود.

نکته مهم اینکه بیشتر مصدومان این فصل ذوب‌آهن به دلیل برخورد‌های شدید در حین مسابقه دچار مصدومیت شدند تا این تیم با بدشانسی مواجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار