محمد ابراهیم امامی گفت: حمید سوریان مثل سنوات گذشته امورات فدراسیون را پیگیری می‌کند و تمام فکر و ذکرش کشتی است.

حمید سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک در شرایطی که سال گذشته از ادامه فعالیت در فدراسیون کشتی به عنوان نایب رئیس استعفا داده بود، در جلسه‌ای که با حضور علیرضا دبیر، پژمان درستکار و امیرحسین زارع برای بررسی اخراج این کشتی‌گیر از اردوی تیم ملی کشتی آزاد به دلیل درگیری با کامران قاسمپور برگزار شد حضور پیدا کرد تا به نوعی بار دیگر کارش را در فدراسیون ادامه دهد.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: سوریان از بدنه کشتی ایران است و جزء افتخارات محسوب می‌شود و به همین سادگی ما نمی‌توانیم او را نادیده بگیریم، ضمن اینکه بار‌ها دبیر اعلام کرده با سوریان به فدراسیون آمده است و مسئولیتی را برای ارتقای جایگاه کشتی پذیرفته‌اند و اگر قرار باشد یک روزی از کشتی برود به همراه او می‌رود. سوریان مثل سابق امورات را پیگیری می‌کند و حتی خود او هم از کشتی جدا نمی‌شود و همه فکر و ذکرش کشتی است.

وی تاکید کرد: سوریان آبان‌ماه سال گذشته از سمت نایب‌رئیسی استعفا داد، اما مورد پذیرش رئیس فدراسیون قرار نگرفت. به دلیل مشغله‌هایی که سوریان داشت قرار بود حضور فیزیکی او در فدراسیون کمتر شود. اما از همان زمان تا به الان خیلی از مواردی که مرتبط با کشتی بوده سوریان پیگیر آن بوده و رفع و رجوع کرده است. نمونه آن هم همین موضوع زارع و قاسم‌پور بود که در فدراسیون حضور پیدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار