سرویس سلامت ملی انگلیس درباره پیامد‌های اعتصاب پرستاران هشدار داد

سرویس سلامت ملی انگلیس هشدار داد که اعتصاب آتی پرستاران ممکن است باعث بروز اختلالات جدی در ارائه خدمات شود.

«سرویس سلامت ملی» انگلیس هشدار داده است که اعتصاب آتی پرستاران ممکن است باعث بروز اختلالات جدی در ارائه خدمات شود و از مردم خواست خود را برای چنین شرایطی آماده کنند.

اعضای کالج سلطنتی پرستاری از ساعت ۸ شب تا نیمه شب دوشنبه دست به اعتصاب خواهند زد. اتحادیه با طرح‌های اضطراری موافقت کرده است که طبق آن کارکنان در موارد بسیار حاد و حوادث مهم به سر کارهایشان بازخواهند گشت.

کارکنان بخش سلامت که اتحادیه‌ دیگری به نام «یونایت» (UNITE) نمایندگی آن‌ها را برعهده دارد، توافق مربوط به دستمزد‌های یکسان را رد کرده اند و گفته اند به زودی اعتصابات را تشدید خواهند کرد.

از سوی دیگر «جی اِم بی» (GMB) که نمایندگی کارکنان آمبولانس، پرستاران، نگهبانان و متصدیان رادیوگرافی را بر عهده دارد، پیشنهاد سرویس سلامت ملی انگلیس درباره‌ پرداخت‌ها را قبول کرده اند و از این نظر به اعضای «یونیسن» (UNISON) پیوسته اند که بزرگترین اتحادیه این حوزه است و دو هفته پیش این توافق را پذیرفت.

متیو تیلور، مدیر اجرایی ارشدِ کنفدراسیون سرویس سلامت ملی گفت: تمرکز فعلی ما بر جلسه‌ هفته‌ آینده شورای کارکنان است و ما بسیار امیدواریم که شورای کارکنان پیشنهادی را که روی میز قرار دارد، بپذیرد و ما شاهد پایان این اعتصابات باشیم که باعث بروز چالش‌های بسیاری برای سرویس سلامت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار