اعتصاب کارمندان دولت در کانادا

اعتصاب کارمندان دولت کانادا روز چهارشنبه وارد هشتمین روز خود شد.

اعتصاب کارکنان دولت فدرال به نمایندگی از اتحادیه خدمات عمومی کانادا روز چهارشنبه وارد هشتمین روز خود شد و بر خدماتی از اظهارنامه مالیاتی تا تمدید پاسپورت تأثیر گذاشت.

به گزارش رویترز، هیئت خزانه داری کانادا روز چهارشنبه گفت، اتحادیه‌ای که نماینده حدود ۱۵۵۰۰۰ کارمند دولتی اعتصابی کانادایی است، خواسته‌های "غیرقابل قبول" را مطرح می‌کند، در حالی که رئیس اتحادیه دولت را به کوتاهی و توقف مذاکرات متهم کرد.

هیئت خزانه داری که بر مدیریت دولتی نظارت می‌کند، در بیانیه‌ای گفت: "ما توافق نامه‌هایی را امضا نمی‌کنیم که کشور توان پرداخت آن را نداشته باشد، یا مواردی که به شدت بر توانایی ما در ارائه خدمات به کانادایی‌ها تأثیر می‌گذارد. "

کریس آیلوارد، رئیس اتحادیه از جاستین ترودو، نخست وزیر خواست تا در مذاکرات شرکت کند و به هیئت خزانه داری دستور جدیدی بدهد.

آیلوارد به خبرنگاران در پارلمان هیل گفت: «او می‌تواند شخصاً درگیر شود و به حل این اختلاف کمک کند یا می‌تواند به کارگرانی که اعتصاب می‌کنند پشت کند».

آیلوارد دولت را به توقف مذاکرات متهم کرد. اوایل روز چهارشنبه، اتحادیه اعلام کرد که در حال تشدید اعتصاب، مسدود کردن بنادر در ونکوور، مونترال و سنت جان است.

ترودو چهارشنبه در صحبت با خبرنگاران در اتاوا از همه حاضران در میز مذاکره خواست تا با حسن نیت مذاکره کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس میگن خارج خیلی خوبه ، اونا دیگه چشونه!
Finland
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
نوکری آمریکا = بردگی و فقر و فلاکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینم کانادا که بعضی ما خودشونو هلاک می کنن
آخرین اخبار