رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ۱۸۶ واحد مسکن محرومان در حال حاضر در دست احداث است.

سرهنگ عباس نوظهور گفت: برگزاری اردوهای جهادی با محوریت اجرای 145 طرح عمرانی و خدماتی در مناطق مختلف استان رقم خورده و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل با اشاره به اینکه تلاش جهادگران در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است، می گوید: درصدد هستیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با منابع لازم نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها موفق عمل کرده و با دستیابی به اهداف مورد نظر مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

به گفته او، اجرای طرح‌های مختلف در استان به خصوص پروژه‌های عام‌المنفعه در روستاها و مناطق محروم با تلاش گروه‌های جهادی بسیج سازندگی اجرایی و عملیاتی شده و امید می‌رود بتوانیم پروژه‌هایی همچون آبرسانی، واکسیناسیون و احداث خانه را در استان به وضعیت مطلوب برسانیم.

نوظهور گفت: ارائه خدمات در روستاها و مناطق محروم و سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی و خدماتی برای اجرای طرح‌های مختلف و پایدارسازی منابع آب و انتقال آن به مناطق روستایی جزو اولویت‌های اساسی است که این مسئله به عنوان اولویت مهم و اساسی مد نظر است.

او می گوید: واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌های مختلف و توزیع 5 هزار دز واکسن در بین دام عشایر و روستاها به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مد نظر است.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: احداث مسکن برای محرومان به عنوان یک نیاز جدی اولویت اساسی است و به همین منظور 186 واحد مسکن محرومان در حال حاضر در دست احداث است که تا آخر خردادماه 106 واحد تحویل داده می‌شود و 80 واحد آن قبل از عید نوروز تکمیل و تحویل شده است.

نوظهور می گوید: ایجاد زمینه و فرصت‌های مناسب برای ایجاد عمران و آبادانی و پیشرفت مناطق مختلف جزو اولویت‌های اساسی است تا زمینه و بستر برای عمران و آبادانی مناطق مختلف استان مد نظر است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار