نماینده ولی فقیه البرز گفت: شمارش معکوس انحلال رژیم کودک کش صهیونیستی آغاز شده و بوی پیروزی به مشام می‌رسد.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام است و هرگز فراموش شدنی نبوده و نخواهد بود، افزود: دشمنان اسلام بارها با انواع دسیسه ها و فتنه ها به دنبال آن بودند که موضوع فلسطین را از اولویت اول جهان اسلام به یک موضوع ساده تبدیل کنند در حالی که آزادی قدس یک هدف اعتقادی و ریشه دار جهان اسلام است.

او افزود: خیانت برخی از کشورهای اسلامی در گذشته باعث تثبیت پوشالی رژیم صهیونیستی شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی این نقشه، نقش براب شد و با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خون تازه ای در کالبد جریان مقاومت دمیده شد و فلسطین از یک مسأله سیاسی کوچک به یک موضوع مردمی و مهم تغییر کرد.

نماینده ولی فقیه البرز گفت: رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به جریان مقاومت و اسلام ، گروههای تکفیری را به راه انداخت تا ذهنیت ها را از نابودی رژیم منحرف کنند در حالیکه مردان مبارز ما بخصوص سردار دلها با نابودی داعش و گروههای تکفیری این توطئه شوم را خنثی کرد.

 او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بارها بدنبال ایران هراسی بود و هیچگاه به این هدف خود نرسید ، افزود: اعتصابات و راهپیمایی های صورت گرفته در رژیم صهیونیستی نتیجه اضمحلال و نابودی است و مهاجرت معکوس و چند دستگی های مختلف نشانه های بارز آن می باشد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه حامیان رژیم صهیونیستی هم رو به افول و نابودی هستند، گفت: استکبار جهانی دیگر ابرقدرت محسوب نمی شود و بسیاری از کشور ها تغییر رویه داده اند و حتی در مبادلات خود دلار را کنار گذاشته و سلطه دلار را از بین برده اند.

او با اشاره به اینکه یکی از مهمترین توطئه های دشمن ضربه زدن به اعتقادات شرعی و عرفی جامعه اسلامی است، افزود: حجاب یکی از مهمترین موضوعات عرفی و شرعی اسلام است و دشمن با سیاسی کردن این موضوع بدنبال تغییر در باورهای مردمی و ضربه زدن به بنیان خانواده است.

نماینده ولی فقیه البرز گفت: در موضوع حجاب باید سنجیده تر و با برنامه عمل کرد و اظهارات و اقدامات غیر کارشناسی فایده ای ندارد اما اقدام نیروی انتظامی یک حرکت ارزشمند و مفید است که همه مردم انقلابی و مومن از این حرکت با تمام توان حمایت و پشتیبانی می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.