فرمانده سپاه ایلام گفت:  امام خمینی برای همبستگی کشور‌های مسلمان، آرمان رهایی قدس از چنگال رژیم اسرائیل را در اولویت گفتمان انقلاب قرار دادند.

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، به مناسبت روز جهانی قدس گفت: رژیم منحوس اسرائیل در شرایط بسیار شکننده‌ای قرار دارد و دچار مشکلات سیاسی و اقتصادی اساسی شده است و در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیار بزرگی در منطقه خواهیم بود.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی و قوت محور مقاومت و همه مسلمانان مظلوم و ستمدیده است.

سردار شاکرمی ادامه داد: کشور‌های استعمارگر برای نفوذ در منطقه خاورمیانه و چپاول منابع زیرزمینی و نفت، یهودیان را از سراسر دنیا جمع کردند و رژیم جعلی صهیونیستی را در فلسطین و کانون کشور‌های مسلمان منطقه تاسیس کردند.

وی اضافه کرد: استعمار پیر انگلیس با کمک سایر ابرقدرت‌ها برای مدیریت راهبردی خاورمیانه به عنوان کانون انرژی دنیا یهودیان را در از سراسر دنیا کوچ دادند و فلسطین را غصب کردند.

سردار شاکرمی بیان کرد: روز جهانی قدس فقط متعلق به فلسطین نیست بلکه این روز در بطن اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام اظهار کرد: موج بیداری کشورهای مسلمان با رهبری امام خمینی آغاز شد و امام برای همبستگی کشورهای مسلمان و صدور انقلاب، آرمان رهایی قدس از چنگال رژیم اسرائیل را در اولویت گفتمان انقلاب قرار دادند.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن بحران‌های مختلف اکنون در اوج قدرت قرار گرفته و دنیا این قدرت را پذیرفته است.

سردار شاکرمی گفت: حضور پرشور مردم در مراسمات دینی و مذهبی بهترین پشتوانه برای نیروی انتظامی است تا طی برنامه‌ای مدون با مظاهر بدحجابی و تباهی در جامعه مبارزه کند و منکرات از جامعه ریشه کن شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.