گراوند گفت: روز جهانی قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، خیراله گراوند فرماندار ایلام با ارسال پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس ، این یوم الله را گرامی داشت.

متن پیام فرماندار شهرستان ایلام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است. روزی که قطره قطره حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، اقیانوس عظیمی از خروش یکپارچه ملت‌های اسلامی، علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری را در برابر دیده گان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

بی شک رستاخیز شورانگیز و خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویا‌های صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته می‌سازد و کاخ آرزو‌های خام و دست نایافتنی آنان را در هم فرومی ریزد.

مردم شریف شهرستان ایلام نیز سالهاست به مانند همه ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی اهمیت و جایگاه قدس، این سرزمین وحی و قبله نخستین جهان اسلام را می‌شناسند و در دفاع از حریم آن در طول سالیان لحظه‌ای تعلل و سستی به خود راه نداده اند.

اگرچه در شرایطی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که راهپیمایی این روز گرانقدر به دلیل شیوع ویروس کرونا همانند سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد. لیکن آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم در همه حال فریاد انزجار و نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست و ایادی آنان، بلند‌تر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان خواهند رساند.

در واپسین روز‌های ماه مبارک رمضان، آرزو می‌کنیم به یاری خداوند متعال، شاهد آزادی هر چه سریعتر قبله اول مسلمین و پایان مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین باشیم.

خیراله گراوند

فرماندار شهرستان ایلام

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.