سردار القاصی مهر گفت: روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبران عالم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در پیامی گرامیداشت روز جهانی قدس را تبریک گفت.

در متن پیام سردار دلاور القاصی مهر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبران عالم است، این روز مقدس یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

راهپیمایی جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمامی مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنان را رقم می‌زند.

صهیونیسم جهانی از هرگونه تلاش برای خاموش کردن و سرکوب این خیزش و نهضت جهانی مقابله با اشغالگران فروگذاری نکرده، اما به فضل الهی و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز همنوا با مردم دیار علویان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از آن با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان می‌نماید.

هر چند امسال به علت شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان ایران ، از برگزاری راهپیمایی‌های منسجم محروم هستیم، ولی این محدودیت مانع از حمایت ملت شریف ایران اسلامی از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین نخواهدشد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان و همکاران گرامی در این ماه مبارک و آرزوی پیروزی عاجل مردم فلسطین از اقشار مختلف جامعه می‌خواهم در این روز با حضور پرشور در فضای مجازی نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیست غاصب و استکبار جهانی اعلام کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام

سرتیپ دوم ستاد دلاور القاصی مهر

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.