مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاریست.

مبداء مراسم راهپیمایی امروز روز قدس مساجد است و مقصد راهپیمایی‌ها میعادگاه نماز جمعه خواهد بود.

در شهر کرمانشاه مراسم روزجهانی قدس، از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان انقلاب اسلامی (مقابل مسجد معتضدی) آغاز و به سمت مسجد جامع کرمانشاه و با سخنرانی محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه ادامه خواهد یافت .

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» انجام می شود.

در روز قدس امسال مردم مومن و روزه دار استان کرمانشاه باحضور پرشو در راهپیمایی باردیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد و و آزادی قدس شریف و سرزمین فلسطین را فریاد خواهند زد.

بزرگداشت روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که موج همه گیری کرونا نسبت به سال‌های اخیر در ایران و دیگر کشور‌ها فروکش کرده و ملت‌های مسلمان، حق طلب و آزاده جهان بار دیگر این فرصت را خواهند داشت تا وحدت و همدلی خود را در مقابل اشغالگران صهیونیستی و حامیان مستکبر آنان را نشان دهند.

امروز بیش از هر زمانی شاهد وحدت، هماهنگی و هم‌افزایی گروه‌های مبارز فلسطینی و شکل‌گیری جبهه یکپارچه ضد صهیونیستی از جنوب لبنان و جولان سوریه تا غزه و کرانه باختری هستیم که در مدت کوتاهی نتایج و پیامد‌های آن رژیم صهیونیستی را با چالش سهمگینی مواجه ساخته است .

پیکر دو شهید گمنام تشییع شد

پیکر دو شهید گمنام همزمان با راهپیمایی روز قدس بر دستان مردم قدر شناس و شهید پرور شهر کرمانشاه تشییع شد.

پیکر این دو شهید بزرگوار که هر دو ۳۰ ساله هستند در اواخر سال گذشته در منطقه شلمچه تفحص شده است.

این شهدای والامقام در سال ۶۵ ودر عملیات کربلای ۵ و در سال ۶۷ در هنگام تک دشمن به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پیکر این شهید والامقام پس از تشییع بر دستان مردم قدرشناس و شهید پرور کرمانشاه، به ستاد معراج تهران بازگردانده می‌شود تا پیکر آن‌ها پس از شناسایی و در صورت یافتن خانواده هایشان به آن‌ها تحویل داده شوند .

برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه/تشییع پیکر دو شهید گمنام همزمان با راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.