شهردار تبریز گفت: امسال ۲۰ رشته مسیرگشایی در سطح شهر به بهره برداری می‌رسد و شاهد اتمام بلاتکلیفی طرح‌های عمرانی خواهیم بود.

آقای هوشیار در بازدید از آخرین وضعیت پروژه مسیرگشایی شهید علیپور اظهار کرد: این پروژه یکی از طرح‌های نیمه‌تمام و بلاتکلیف در سال‌های گذشته بود که سال گذشته با ورود مدیریت شهری جدید و تکمیل آن طی هشت ماه در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است. 

وی افزود: امسال ۲۰ رشته مسیرگشایی در سطح شهر تبریز به بهره برداری می‌رسد و شاهد اتمام بلاتکلیفی طرح‌های عمرانی خواهیم بود.

شهردار تبریز در ادامه با تاکید بر اینکه مسیرگشایی شهید علیپور یکی از پروژه‌هایی بود که شهروندان ساکن بخشی از بافت تاریخی و مرکزی شهر در بلاتکلیفی قرار گرفته بودند خاطرنشان کرد: این مسیرگشایی توسط شهرداری منطقه ۸ با طول ۳۲۰ متر و عرض ۱۸ متر اجرا می‌شود و نقش ترافیکی آن اتصال خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید رضانژاد و خیابان قره‌باغی به همدیگر است. 

آقای هوشیار با اشاره به تملک ۹۵ درصدی املاک واقع در این مسیر اعلام کرد: تعداد املاک واقع در پروژه مسیرگشایی خیابان علیپور ۳۵ ملک بود که بیش از ۹۵ درصد املاک واقع در مسیر تملک شده است. 

وی اضافه کرد: مسیرگشایی خیابان شهید علیپور با لحاظ اصول مدرن خیابان سازی اعم از ایجاد کفپوش مخصوص برای معلولان، کف سازی با سنگفرش و ... اردیبهشت امسال به بهره برداری می‌رسد. 

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان هزینه تملک و ۱۵ میلیارد تومان هزینه اجرای این پروژه است که سرجمع ۸۵ میلیارد تومان برای تملک و اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی یادآور شد: مطابق وعده قبلی تلاش داریم پروژه‌های مسیرگشایی نیمه‌تمام در سطح مناطق را تکمیل کرده و مردم را از گرفتاری چند ساله رها کنیم. 

آقای هوشیار تاکید کرد: سال گذشته ۹۳۷ میلیارد تومان برای ۲۰ رشته مسیرگشایی هزینه کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
من غیر بومی هستم ولی دروغ به مردم می گویند تنها تبریز نیست