محسن آذرباد گفت: تیم مس رفسنجان روی کاغذ بازی‌های تاثیرگذاری در مسیر تعیین سرنوشت قهرمان لیگ دارد.

محسن آذرباد کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی‌های پیش روی تیمش اظهار کرد: روی کاغذ بازی‌های تاثیرگذاری در مسیر تعیین سرنوشت قهرمان لیگ داریم. اما ما هم برای کسب رتبه چهارم، تلاش برای پیروزی دیدار‌های خود داریم. ما همه تلاشمان را برای کسب این رتبه می‌کنیم و قطعا تاثیرگذار هستیم که قهرمان چه تیمی خواهد بود.

او درباره دیدار بعدی تیمش برابر سپاهان گفت: دیدار برابر سپاهان بازی سختی است. فکر می‌کنم سپاهان باید هرطور شده باید ۳ امتیاز را بگیرد. این از لحاظی خوب و از لحاظی بد است. چون که سپاهانی‌ها استرس زیادی نسبت به کسب سه امتیاز دارند، دنبال این هستند که بتوانند امتیاز بگیریم و برابر سپاهان بازی خوبی را نشان دهیم.

آذرباد درباره دیدار برابر استقلال که به او نیز پیشنهاد داده بود، تصریح کرد: بازی با استقلال تقریبا ۳-۴ هفته دیگر است. اکنون ترجیح می‌دهیم تمرکزمان را روی ۳ امتیاز بازی با سپاهان بگذاریم.

کاپیتان مس رفسنجان درباره تاثیر داوری در عملکرد این تیم عنوان کرد: این اتفاق خیلی تاثیر گذار است. اگر امتیازاتی که به خاطر اشتباهات داوری از ما گرفته شده را پس بگیریم حتی تا جایگاه مدعیان نیز پیش می‌رویم. بازی پرسپولیس را ببینید، نه تنها پنالتی نبود، در ادامه نیز بازیکن ما را اخراج کردند! اگر این اتفاق نمی‌افتاد خیلی تفاوت‌ها ایجاد می‌شد و ما در این دیدار تا دقیقه ۹۰ فشار زیادی را تحمل کردیم. همین طور در خیلی از بازی‌های زیاد دیگر نیز این گونه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار