مجید زیندینی مدیرعامل تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید زیندینی مدیرعامل تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی تدارکاتی این تیم مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: تیم ما پس از شکست سنگین  پنج بر یک مقابل سپاهان دچار بحران شد، اما خوشبختانه در سه هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما همچنین بازی دوستانه خوبی را در مقابل آلومینیوم اراک برگزار کردیم و در مقابل  تیم سپاهان که مدعی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود هم بازی خوبی را ارائه دادیم.

او ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم تیم مس رفسنجان به آمادگی کافی برای دیدار مقابل پرسپولیس برسد تا نتیجه خوبی در مقابل این تیم کسب کنیم.

او درباره تعطیلی در لیگ برتر فوتبال به دلیل بازی های تیم ملی گفت: برای تیم‌هایی که در خطر سقوط قرار دارند، این وقفه خوب است، اما این تعطیلی به نفع تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر نیست. امیدوارم تیم مس رفسنجان در این فصل در لیگ برتر بماند و در فصل آینده نتایج بهتری را کسب کنیم.

زیندینی درباره شایعات تبانی در بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر بیان کرد: این حرف‌ها صحیح نیست. ما در آن بازی با کادرفنی و بازیکنان صحبت کردیم اگر گل اول را به ثمر رساندیم تیم شکل دفاعی بگیرد، اما متاسفانه بر اثر ۲ اشتباه بازیکن و دروازه بان تیم ۲ گل را دریافت کردیم و شیرازه تیم ما در آن بازی از هم پاشید. تیم مس رفسنجان و بازیکنانش از شخصیت بالایی برخوردار هستند و هرگز چنین اتفاقاتی در تیم ما رخ نخواهد داد.

او درباره اینکه تاکنون چقدر از تبلیغات محیطی دریافتی داشته اند، گفت: ما هنوز هیچ پولی از محل تبلیغاتی محیطی از سازمان لیگ دریافت نکرده ایم و همچنین درباره مبلغ آن هم چیزی به ما اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار