مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تنها مورد محل بحث برای اخذ مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، استادیوم آزادی است.

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت مجوز حرفه ای باشگاه اظهار کرد:  مستندات و اطلاعات مربوط به حضور پرسپولیس در آسیا بارگذاری شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. اگر مسئله خاصی یا ابهامی باشد به ما خبر می‌دهند تا آن را برطرف کنیم اما تا این لحظه خبری نیست.

او  ادامه داد: تمامی مواردی که برای اخذ مجوز حرفه‌ای بر عهده باشگاه پرسپولیس بود انجام شده و به تأیید کارگروه مربوطه هم رسیده و دیگر کاری بر عهده ما نیست. تنها مورد محل بحث برای اخذ مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، استادیوم آزادی است که رفع مشکلات آن هزینه‌های زیادی دارد که باید به آن نگاه ملی شود.

درویش گفت: مهم‌ترین سرفصل AFC به بحث انضباط مالی باز می‌گردد که این توفیق را داشتیم با همکاری شبانه روزی همکارانمان این مسائل را برطرف کنیم. در بخش سخت افزاری، مشکل استادیوم محل برگزاری را باید حل کنیم که در تلاش هستیم این مسئله هم حل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نشستی با مسئولان شرکت توسعه و مدیران استادیوم آزادی داشتیم، واقعیت آن است که این مسئله هزینه بسیار زیادی در بردارد که باید منابع آن مشخص شود، این مسئله نیازمند نگاه ملی است و عزم ملی هم می‌طلبد که همه باید برای آن پیش قدم شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سئوال که اگر استادیوم آزادی آماده نشود چه کار خواهد کرد، گفت: باید استادیوم‌هایی که استانداردهای لازم را داشته باشند معرفی کنیم اما با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد مشکلات ورزشگاه آزادی حل خواهد شد و مسئله خاصی نخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار