مدیرعامل جدید مس کرمان علی‌رغم دریافت حکم، هنوز مجوز‌های لازم برای امضا را نگرفته تا با مشکلاتی در تقابل با نفت آبادان حاضر شوند.

باشگاه مس کرمان پس از تغییر تحولاتی که در بدنه مدیریتی خود داشت و علی قرایی جایگزین محمد کهندل شد، همچنان با ترکش‌هایی مواجه است تا دردسر‌های عجیبی را دنبال کند.

پیش از بازی با نفت آبادان قرار بود پاداش دیدار‌های قبلی این تیم به حساب بازیکنان واریز شود و این قول از سوی قرایی به عنوان مدیر جدید به بازیکنان و اعضای تیم داده شده بود.

با این حال علی‌رغم تغییرات صورت‌گرفته در بحث مدیریتی، هنوز امضای قرایی به عنوان مدیرعامل ثبت نهایی نشده تا امورات باشگاه با امضای محمد کهندل، مدیرعامل سابق باشگاه، اعتبار داشته باشد و قابل انجام باشد.


علی قرایی روز قبل از دیدار با نفت آبادان دستور پرداخت پاداش این تیم را به بخش مالی باشگاه مس کرمان داده بود، اما عدم هماهنگی‌های صورت گرفته که با امضا نشدن این دستور توسط محمد کهندل همراه شد باعث شد تا پاداش‌ها به حساب بازیکنان واریز نشود و گلایه‌هایی را از سوی آن‌ها پیش از این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز در پی داشته باشد.

در این شرایط چند روز طول می‌کشد تا اقدامات قانونی برای امضای هیات مدیره جدید مس کرمان صورت گیرد. با این حال انتظار می‌رفت در شرایط حساس تیم هماهنگی‌های بهتری بین مدیران سابق و کنونی صورت گیرد تا در اوضاع حساس و سرنوشت‌ساز مس کرمان آن‌ها درگیر چنین دردسری نشوند و بازیکنان از حیث روحی-روانی با مشکل مواجه نشوند. انتظاری که بازیکنان نیز داشتند تا مدیران قبلی با انجام تعهدات نهایی خود پیش از پایان همکاری، دین خود را در قبال مسیر بقای تیم ایفا کنند.

اکنون، اما اعضای مس کرمان امیدوارند پیش از دیدار حساس این هفته برابر پرسپولیس، هماهنگی لازم برای حل اختلافات و مشکلات این‌چنینی صورت بگیرد تا نارنجی‌پوشان با روحیه مناسب مهیای این بازی شوند و مدیران قبلی را نیز همراه با اهداف باشگاه ببینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار