مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از ابتدای طرح ویژه نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز ۴۰۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی ایلام انجام گرفت.

رضا محمد رحیمی، مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام  گفت: برای ۱۵۲ واحد متخلف صنفی در ایام طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در مدت زمان اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۲ مورد بازرسی، در قالب گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و ... انجام شده است.

وی افزود: محور بازرسی‌های انجام شده، صنف قنادان و شیرینی فروشی‌ها، آرایشگران مردانه و زنانه، واحد‌های قالیشویی و طرح‌های گردشگری از جمله طرح گردشگری تنگه کافرین و ... بوده که برای متخلفین واحد‌های مذکور پرونده تخلف تشکیل و بلافاصله به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رضا محمد رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و ... مراتب را جهت رسیدگی فوری به سامانه ۱۲۴ منعکس نمایند تا توسط بازرسان این اداره‌کل مورد پیگیری قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.