به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مجموع قربانیان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۷۶ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی براثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد و قربانیان  این بیماری  در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۷۶ نفر رسید.
 
سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه در این مدت، ۹۴ آزمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شد افزود: آزمایش ۱۱ نفر از این تعداد مثبت بود.
 
او شمار بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۴ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۶ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد.
 
جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۷۵ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند و ۱۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر نیز بهبود یافته اند.

او با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره افزایش روزانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا گفت: مردم استان دستور العمل‌ها را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و خانواده هابشان حتما از ماسک استفاده کنند و از رفتن به مکان‌های شلوغ و پر جمعیت مانند بازار، بیمارستانها، مرکز بهداشتی و درمانی و مهمانی‌ها خودداری کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.