رئیس کمیسیون سیاسی، امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نیازمند فرهنگ دفاع مقدس در اداره کشور هستیم

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای حفظ و عظمت اقتدار و اداره کشور، همچنان نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

سردار قدیر نظامی در یادواره ۳۲ شهید عملیات رمضان شهرستان ملایر و شهدای محله ۱۸ متری سپاه در حسینیه ثارالله این شهر گفت: در هر مقطعی فرهنگ دفاع مقدس حاکم بود، به توفیق‌ها و پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کردیم.

او با بیان اینکه هرگاه از ارزش‌ها و مکتب دفاع مقدس فاصله گرفتیم، با چالش و بن‌بست مواجه شدیم، گفت: برای حفظ این اقتدار و اداره کشور، همچنان نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد که این دستاورد مهم مرهون غیرتمندی جوانان و رزمندگانی بود که با جان و دل از مرز‌های کشور دفاع کردند و به شهادت رسیدند.

سردار نظامی با تاکید بر اینکه جوانان ما نیز امروز باید در مسیر شهدا، همان غیرت و عزت را در دفاع از کشور داشته باشند، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در مکتب و مسیر سیدالشهدا (ع) حرکت کردند و به شهادت رسیدند و در عرصه کنونی نیز جوانان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

او با اشاره به اینکه طی ۲۰۰ سال گذشته به واسطه نبود رهبر و غیرت جوانان، بخش‌های زیادی از خاک کشورمان جدا شد و به دست بیگانگان افتاد، گفت: این در حالی است که امروز معادلات منطقه‌ای بدون حضور ایران صورت نمی‌گیرد و جمهوری اسلامی یک پای مساله است که نشان از عظمت و قدرت ایران دارد.

رئیس کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر تبیین ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام، گفت: امروز برخی موانع و مشکلات به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی موجب شده تا نتوانیم بسیاری از دستاورد‌ها و زیبایی‌های کشور را ببینیم.

سردار نظامی گفت: امروز به واسطه فرهنگ دفاع مقدس به جای وابستگی، ذلت و خواری به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند تبدیل شده‌ایم و جمهوری اسلامی تعیین کننده سرنوشت کشور‌ها است.

او با اشاره به تقویت تعامل کشور‌های منطقه همچون عربستان با جمهوری اسلامی، گفت: این‌ها نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است و باید این موفقیت‌ها و ارزش‌ها برای مردم تبیین و تحلیل شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.