پس از گذشت بیش از یک دهه از اکران «شرک ۴»، این بار، «شرک ۵» با صداپیشگان قبلی اش در حال تولید است.

به نقل از ورایتی، در سال ۲۰۰۱، فیلم اصلی «شرک»  (Shrek) اکران شد و فروش بیش از ۴۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشت و استقبال از این انیمیشن پرطرفدار باعث شد که ادامه آن ساخته شود و حالا، خبر‌ها حاکی از این است که قرار است «شرک ۵» (Shrek 5)  با حضور صداپیشگان اصلی اش تولید شود که این موضوع باعث می‌شود انتظار طرفداران این انیمیشن به پایان برسد.

«کریس ملداندری»، مدیر عامل استودیوی ایلومینیشن به ورایتی اعلام کرده است که کمپانی ایلومینیشن به همراه دریم ورکس در حال تلاش برای تولید« شرک ۵» و در حال صحبت و مذاکره با صداپیشگان اصلی این انیمیشن به منظور همکاری هستند و به احتمال زیاد، همکاری آن‌ها قطعی است. زیرا بخش عمده‌ای از موفقیت «شرک» بر دوش آن هاست و این صداپیشگان هم علاقه زیادی به ساخت دنباله شرک دارند؛ به طوری که مدتی قبل، «ادی مورفی» به عنوان یکی از صداپیشه‌ها از آرزوی خود برای همراهی با «شرک» دیگری خبر داده و تأکید کرده بود که اگر چنین پیشنهادی به او شود در عرض ۲ ثانیه قبول خواهد کرد چراکه علاقه زیادی به شخصیت خر این انیمیشن محبوب دارد.

گفتنی است که «شرک» (Shrek) بر اساس کتاب تصویری افسانه‌ای «شرک» تولید شده است و مایک مایرز، ادی مورفی و کامرون دیاز از صداپیشگان اصلی این انیمیشن محبوب هستند.

«ادی مورفی» نقش «خر»، «مایک مایرز» نقش «شرک» و «کامرون دیاز» نقش «پرنسس فیونا» را برعهده دارند و به جای آن‌ها صداپیشگی می‌کنند.

گفتنی است که «شرک ۴» در سال ۲۰۱۰ به اکران درآمد و فروش ۷۵۲ میلیون دلاری داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار