۷هزار و ۸۰۰ مراجعه سرپایی به بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان از افزایش ۶۲ درصدی آمار مراجعین به بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان نسبت به پار سال خبر داد.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان گفت: تا پایان طرح نوروزی ۱۴۰۲ حدودا ۸۷۰۰ مراجعه سرپایی جهت دریافت خدمات درمانی به اورژانس و بخش‌های پاراکلینیکی بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان مراجعه کرده اند.

 امین خردمند گفت : طرح خدمات نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ شروع و امروز (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) نسبت به پارسال در این ایام ۶۲ درصد بیماران بیشتری به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کرده اند که اغلب مراجعین به بخش اورژانس جهت ویزیت پزشک عمومی بوده و مربوط به خدمات سرپایی می‌باشد .

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان  گفت : لازم است از تلاش مضاعف همکارانم در این مجموعه، هم پرسنل بالینی و هم مدیریتی و پشتیبانی تقدیر و تشکر نمایم با استفاده از امکانات و نیروی انسانی موجود، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمت به مراجعان و بیماران ارائه گردید.

خردمند گفت : بطور میانگین هر ۳ دقیقه یک نفر جهت دریافت خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی به بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان مراجعه کرده اند که تعطیلی مراکز خصوصی و مطب‌های سطح شهر و موقعیت جغرافیایی (مرکزیت شهر) این مرکز درمانی، مهمترین دلایل مراجعه بیشتر از حد بیماران می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.