فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از کاهش ۳۸ درصدی تصادفات نوروزی در مسیر‌های ارتباطی جنوب این استان با وجود افزایش حدود ۴۰ درصدی تردد‌ها در این بازده زمانی خبر داد.

سرهنگ مصطفی کول زاده  اظهارداشت: با همکاری و همراهی خوب مردم و تلاش همکارانم در پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با وجود افزایش میزان سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی شاهد کاهش ۳۸ درصدی تصادفات در این مدت بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین تصادفات نوروزی در راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان در مسیر‌های بزمان - ایرانشهر - ایرانشهر- سرباز و نیکشهر- چابهار رخ داده است.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت:همچنین بیشترین علت بروز حوادث رانندگی در طرح نوروزی سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ گزارش شد و براساس بررسی‌های انجام شده ۵۰ درصد فوتی‌ها نیز مربوط به خودرو‌های حامل سوخت قاچاق بود.

وی تصریح کرد: در حالی شاهد کاهش تصادفات هستیم که با استقبال بسیار خوب مسافران برای دیدن امکان دیدنی سیستان و بلوچستان نظیر سواحل زیبای چابهار شاهد افزایش حدود ۴۰ درصدی تردد‌ها در این مدت بودیم.

سرهنگ کول زاده خاطر نشان کرد: به منظور تداوم کاهش تصادفات رانندگی در راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان به رانندگان توصیه می‌شود همواره رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی را مد نظر قرار داده و هر زمان که احساس خستگی و خواب آلودگی به آنان دست داد در یک مکان مناسب پارک کنند و پس از استراحت کافی و رفع خستگی مجدد به رانندگی خود ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار