سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با برپایی ۱۶ پایگاه امداد جاده ای، یک پایگاه کوهستان و یک پایگاه هوایی دایمی خدمات امدادی، درمانی و آموزشی به مسافران نوروزی ارائه شد.

مراسم اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی با شعار «جوانان هلال سفیران سلامت و نشاط اجتماعی»  در محل میدان مینودر ورودی شهر قزوین برگزار شد.

حسین خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان در این مراسم گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر با معصومیت و نجابت در تعطیلات نوروزی به مردم خدمت کردند و با روی گشاده و محبت و مهربانی با مسافران خاطرات خوبی را برای شهروندان رقم زدند.

وی افزود: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفند ماه سال قبل شروع شد و تا پایان سیزدهم فروردین امسال ادامه یافت و با برپایی ۱۱ پایگاه امدادی توانستیم در کنار خدمات امدادی زمینه آموزش چهره به چهره ۱۴۶ هزار نفر را مهیا کنیم که بسیار تاثیرگذار بود.

خوئینی بیان کرد: جوانان متعهد و دلسوزی در جمعیت هلال احمر فعالیت می‌کنند که منشا خدمات ارزشمندی هستند و ما قدردان آن‌ها هستیم.

سرپرست جمیعت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: در استان ۱۶ پایگاه امداد جاده ای، یک پایگاه کوهستان و یک پایگاه هوایی دایمی در خدمت مسافران نوروزی بودند و از خودگذشتگی کردند و نقش مهمی در کاهش سوانح داشتند.

وی اضافه کرد: در حوزه داوطلبان با اجرای «پویش رحمت» تعداد ۹۳۰ بسته معیشتی جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

خوئینی تصریح کرد: در امداد و نجات جاده‌ای هدف گذاری ما حضور یک دقیقه زودتر از سایر نیرو‌های امدادی بود که با این رویکرد نسبت به امدادرسانی سریع اقدام شد که در این راستا از تلاش نیرو‌های امداد جاده‌ای سپاسگزاریم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعضای شورای شهر و روسای شعب جمعیت که در ماموریت‌های نوروزی حامی خوبی برای امدادگران بودند نیز تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار