مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۵۰ هزار و ۳۲ نفر طی تعطیلات نوروزی از خدمات مختلف هلال احمر در استان بهره‌مند شدند.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه بیست و سومین طرح خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون، ۷۰ پایگاه و تیم عملیاتی هلال احمر در زمینه‌های مختلف اعم از طرح سحاب سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه، ایستگاه سلامت و ایمنی و امداد و نجات به مراجعه کنندگان خدمات گوناگونی ارائه داشته اند.

او افزود: در این مدت به ۹۰۱ نفر خدمات امداد و نجات ارائه شده و همچنین ۴۶ هزار و ۴۴۱ نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر بهره‌مند شده اند.

کاوسی با بیان اینکه در این مدت طرح هلال رحمت با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرایی شد، گفت: در جهت اجرای این طرح ۵۳۷ بسته معیشتی و پوشاک بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: ارائه خدمات پزشکی حج، درمان، توانبخشی و داروخانه به دو هزار و ۱۵۳ نفر از دیگر اقدامات هلال احمر طی تعطیلات نوروزی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.