مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیرو‌های هلال احمر استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون به ۱۳۳ حادثه امدادرسانی داشته‌اند.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون، نیرو‌های هلال احمر به ۱۳۳ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند و حوادث ترافیکی رشد ۱۲ درصدی داشته است.

او با بیان اینکه از مجموع حوادث به وقوع پیوسته ۱۰۰ مورد جاده‌ای، ۱۱ مورد سیل و آب‌گرفتگی، هشت مورد شهری و یک مورد کوهستان بوده است، افزود: همچنین ۱۳ مورد به پایگاه‌های امداد و نجات مراجعه داشته‌اند.

کاوسی با بیان اینکه از مجموع حوادث جاده ای ۶۲ مورد به صورت واژگونی بوده است گفت: از رانندگان خواستاریم با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی نکردن در زمان خواب آلودگی از بروز هر گونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: مصدومین حوادث ترافیکی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد رشد داشته است.

او گفت: مجموع حوادث اعلامی به هلال احمر طی این مدت ۳۴۱ مصدوم و ۱۸ فوتی بر جای گذاشته که ۵۹ مصدوم به وسیله نیرو‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده و ۱۸ نفر در محل به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

کاوسی با بیان اینکه ۵۴۱ امدادگر به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، اظهار کرد: همچنین ۱۳۰ دستگاه آمبولانس، ۷۷ خودروی نجات و ۲۲ کمک دار سبک دستگاه به‌کارگیری شده و در این مدت ۲۰۱ نفر در پایگاه‌های امدادی اسکان داده شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.