فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.

بر اساس اطلاعیه درج شده روی سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی در مورد فروش گسترده خودرو، فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربران از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شده است.

در این دوره، صرفاً کاربرانی با شرایط زیر می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند:

۱- متقاضیانی که حساب خود را در تاریخ ۲۰ الی ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ به نفع سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان وکالتی کرده‌اند.

۲- مبلغ مسدود شده حساب ایشان ۱۰۰ میلیون تومان است.

نکته ۱- شماره حساب وکالتی و شماره موبایل باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد.

نکته ۲- همچنین زمان ثبت نام شما هیچ تأثیری در اولویت و حق تقدم شما ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
سلام مدت دو ماه است تمام مبلع را از طلا و غیره فراهم کرده ام و در حساب وکالتی واریز کردهام و الان هم موجود است ولی وقتی سانمانه های بانک مشکل دارد و حساب منو وکالتی اعلام نکرده ، آیا باید من طاوان بی کفایتی این سیستم را بپردازم ؟4سال است که برای این ابوقراضه ها ثبت نام میکنم ولی دریغ . در کشورهای اروپایی بهترین ماتشین بهت میدن تا 4 سال بعد بدون سود اقساطش را پرداخت کنی اما ما اینجا باید پول را نقد بدیم 4 سال بعد به قیمت چند برابر اگه ماشین بدهند. این حق مردم بزرگ ایران نیست.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۴۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
سلام ؛ امکان تغییر خودرو انتخاب شده در این تاریخ وجود داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام بنده دفتر پیشخوان اشتباه کرده به جای اینکه حساب وکالتی بنام سازمان حمایت از تولید ومصرف کننده باشه به حساب ایران خودرو ثبت شده لطفا بفرمایید این مورد هم قبول کنید بنده چن سال هست که موفق به برنده شدن نبودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۲
سلام من که حساب وکالتی رو در تاریخ 20 تا 23 اسفند به اسم ایران خودرو باز کرده ام چطوری میتونم حسابم رو به نفع سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان وکالتی کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
آخرین اخبار