توقیف بیش از ۲ هزار خودرو حادثه ساز در جاده‌های اصفهان

در اجرای طرح نوروزی بیش از ۲ هزاردستگاه خودروی حادثه ساز در جاده‌های استان اصفهان توقیف شد.

سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس در بیست‌وپنجم اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی، ۲ هزار و ۶۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در جاده‌های استان اصفهان متوقف شده است.

او با بیان اینکه از مجموع خودرو‌های توقیفی هزار و ۲۴۲ دستگاه خودرو به صورت ساعتی متوقف شده گفت: ۸۲۶ دستگاه خودرو نیز که دارای دو تخلف همزمان یعنی سرعت و سبقت غیرمجاز بودند، به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، افزود: در محور کاشان - اصفهان و نطنز- اصفهان بیشترین تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت غیرمجاز ثبت شده است.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه نوروز امسال طرح ابتکاری توقف و حرکت در محور‌های شرقی استان اصفهان اجرا شد، اضافه کرد: بیشتر این محور‌ها کویری هستند و رانندگان در آن‌ها دچار خستگی و خواب‌آلودگی می‌شوند، بنابراین اجرای این طرح تأثیر زیادی در کاهش تصادفات و واژگونی خودرو‌ها داشته است.

به گفته او، در محور‌های شرقی استان اصفهان به طور متوسط روزانه ۳۰۰ دستگاه خودرو توسط مأموران پلیس راه متوقف می‌شد و رانندگان برای استراحت به ایستگاه‌های امنیت و سلامت هدایت می‌شدند که این اقدام با استقبال خوب و قدردانی رانندگان و همراهان آنان مواجه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار