آغاز محدودیت‌های ترافیکی نوروز در اصفهان

از امروز تا ۱۵ فروردین محدودیت‌های ترافیکی در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان اصفهان اعمال می‌شود.

سرهنگ اصغر زارع  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تردد انواع تریلر و کامیون در محور طبس_ اصفهان از ساعت ۷ تا ۲۲ در روز‌های ۲۷، ۲۸، و ۲۹ اسفند و از ساعت ۷ تا ۲۲ اول تا ۱۴ فروردین ممنوع است.


او افزود: تردد تمام وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلر، کامیون و کامیونت) به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز، از ساعت ۷ تا ۲۴ روز‌های چهارم و سیزدهم فروردین در کلیه محور‌های برون شهری ممنوع است.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: تردد و ورود خودرو‌های ترانزیتی حامل مواد سوختی از اکنون تا ساعت ۷ صبح ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح ۶ فروردین تا ۷ صبح ۹ فروردین، همچنین از ۷ صبح ۱۱ فروردین تا ۷ صبح ۱۴ فروردین ممنوع است و در روز‌هایی که ممنوعیت ندارند، فقط مجاز به تردد در ساعات روز هستند و شب‌ها باید در مکان‌های امن بین راهی توقف کنند.


سرهنگ زارع به ممنوعیت عبور و مرور انواع موتورسیکلت در روز‌های طرح نوروز (۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین) در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها اشاره و اضافه کرد: اعمال قانون شدید کنترل سرعت‌ها و الزامی بودن استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان و صندلی کودک برای کودکان زیر ۱۲ سال از دیگر تصمیمات، برای این ایام است.


او به مسافران توصیه کرد در سفر‌ها مراقب خواب آلودگی و خستگی به ویژه در نزدیکی شهر‌ها باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.